PDA

View Full Version : as vrea sa-mi schimb dreamu



TOTY
08-08-10, 22:24
salutare! am un dvb 500 de cateva luni,fiind o clona as vrea sa trec la un dreambox.Avand in vedere ca sunt un incepator ce anume imi puteti recomanda ca sa invat mai multe.Deocamdata sunt client si am share de la cineva si as vrea sa fiu si server dar deocamdata nu imi permite internetul.Va multumesc

mondo
08-08-10, 22:32
Depinde ce programe vrei sa receptionezi.Daca il iei doar pentru programele SD, DM500 e ceea ce-ti trebuie.

fery21
08-08-10, 22:46
Pai cred ca are un LCD de vreo 2M si pe dm500 nu vede HD si 3D , totusi tind sa cred ca el vrea 3D.. fin satul de 2D :)

PS : sa nu te superi :oops:

TOTY
08-08-10, 22:47
scuze ca te intreb dar care anume sunt programele sd? si daca esti amabil ce alte tipuri de programe mai sunt.Am auzit ca anumite dreamuri pot inregistra,poti sa vezi de pe pc pe tv...mersi mult

fery21
08-08-10, 23:09
UH ..no asta o sa ne rupa cu intrebari, SD si HD sunt 2 carduri SD mai mic, si HD e mai mare, 3D e ceva de degenul usb :):cheers:

zmeura
08-08-10, 23:24
Gobi la subiect,fara mistouri.

Clona aia de DM iti e suficienta pentru inceput,invata sa o manuiesti singur si apoi poti trece la urmatorul nivel.Poti inregistra pe pc si de pe asta,e explicata o modalitate aici http://sateliti.info/showthread.php?t=7861 undeva mai jos.

PS: Card local ar fi mai util decat bani aruncati pe un alt receptor care face aceeasi treaba.Daca nu stii care e diferenta intre SD si HD inseamna ca nu iti e necesar,poate iti explica cineva totusi daca are timp.

hd56fox
09-08-10, 08:31
Daca vrei HD - ceea ce vezi ca reclama la unele televizoare in magazinele de specialitate-adica o imagine de 5 ori mai buna decat la SD, trebuie sa ai si un TV HD (FULL HD- cam astea se vand acum). Cam toata lumea le cumpara si majoritatea nu stie ca ceea ce se vede e mai prost decat pe tv cu tub , daca nu au programa HD (High definition-sau inalta definitie)