Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  1
Dislikes Dislikes:  0
Results 1 to 4 of 4

Thread: Probleme receptie Thor5/6 1w

  1. #1
    Member Visitor
    Join Date
    11 Mar 2014
    Posts
    3
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rep Power
    0

    Default Probleme receptie Thor5/6 1w

    Buna,

    In primul rand vreau sa precizez ca sunt un incepator in tot ceea ce tine de sateliti si receptia lor, asa ca imi cer scuze pentru eventualele greseli facute.

    Locuiesc in Germania si m-am hotarat sa trec pe televiziunea prin satelit. Am cumparat un receiver dm800se (clona) si o antena de 80cm (ieftina no-name) avand in cap maretul plan de a-mi indrepta echipamentul spre grupul de sateliti Intelsat 10-02 - Thor 5/6.

    Dupa multe aventuri cu cablarea (nu am voie sa dau drumul la cablu prin fata blocului si trebuie sa inconjor prin spate, pentru ca stric aspectul cladirii) am reusit sa termin cu instalarea. Dar spre surpriza mea nu am reusit de fel sa gasesc semnal pe 0.8-1w. Ca ajutor pentru pozitionarea antenei am folosit http://www.dishpointer.com/ si Satfinder pentru Android https://play.google.com/store/apps/d...esys.satfinder . Precizez cam am reusit cu succes sa receptionez semnal (deci echipamentul e functional) de la 23.5E ASTRA 3A | ASTRA 3B; 19.2E ASTRA 1KR | ASTRA 1L | ASTRA 1M | ASTRA 2C; 5.2E SES-5; 4.8E SIRIUS 4 cu SNR 70-100 si AGR ~30 (ar trebui sa fiu ingrijorat pt ca e atat mic?). Intre 4.8E SIRIUS 4 si Thor 1w nu e diferenta mare de pozitionare (teoretica), dar dupa o zi de frustrari si esecuri am hotarat sa caut ajutor profesional.

    As fi recunoscator pentru eventualele sugestii, sau evidentierea greselilor care mie poate nu-mi sunt evidente.

    Posibile probleme de care sunt constient:
    - dimensiunea prea mica a antenei ? (80 cm)
    Puterea cea mai mica a satelitului in zona in care locuiesc eu ar fi de 48 dBW ceea ce corespunde unei marimi de 60-75cm: http://www.flysat.com/1west-beam.php