Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  1
Dislikes Dislikes:  0
Results 1 to 10 of 10

Thread: Problema caderi succesive la internet RDS

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Standard RSP member maximov's Avatar
    Join Date
    04 Mar 2008
    Posts
    69
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rep Power
    0

    Default Problema caderi succesive la internet RDS

    Am avut pachetul de internet de 100 mb. Imi tot cadea internetul la cateva ore sau cateva zile. Am tot sunat la call center si mereu mi se spunea ca sigur nu e de la ei. In fine, am hotarat sa trec pe fibra optica la pachetul de 300 mb sperand ca asa voi scapa de aceste probleme. Au venti baietii de la rds si mi-au montat un ONT in casa, iar la acest ONT mi-am conectat eu router-ul meu (ASUS NT-10E). Am observat ca aceeasi problema persista in continuare si tot am intreruperi de conexiune la cateva ore sau cateva zile de cateva minute. Am resetat router-ul, am facut proba si cu un alt router (EDIMAX BR-6228NS) si la fel se manifesta. Am sunat iar la call center si mi s-a zis ca in baza lor de date nu apar intreruperi in ONT-ul lor si ca sigur e din router-ul meu problema. Cand mi s-a instalat fibra optica baietii mi-au zis ca am semnal pe fibra de 26 db. Nu am cunostinte tehnice legate de parametrii fibrei optice. Care ar putea fi problema? Semnalul de la fibra sau router-ul meu? Multumesc mult!
    Last edited by maximov; 21-05-16 at 23:47.
    M@xIm0V

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •